Честоти на Radio Energy

Радио ENERGY се излъчва ефирно на следните честоти:

Град Честота
Банско 95.8 MHz
Белоградчик 90.6 MHz
Берковица 96.5 MHz
Благоевград 98.8 MHz
Бобошево 106.2 MHz
Бургас 99.9 MHz
Варна 91.2 MHz
Велико Търново 93.9 MHz
Видин 93.6 MHz
Девня 96.9 MHz
Златоград 99.8 MHz
Ихтиман 90.8 MHz
Козлодуй 95.5 MHz
Кресна 106.8 MHz
Кюстендил 88.5 MHz
Ловеч 105.9 MHz
Монтана 92.6 MHz
Пазарджик 89.5 MHz
Плевен 99.3 MHz
Пловдив 90.6 MHz
Приморско 101.1 MHz
Провадия 107.2 MHz
Русе 100.5 MHz
Сандански 97.3 MHz
Силистра 101.5 MHz
Симитли 93.3 MHz
Сливен 98.0 MHz
София 89.5 MHz
Созопол 99.5 MHz
Стара Загора 90.8 MHz
Търговище 105.6 MHz

Радио ENERGY e част от най-голямата международна радиогрупа – NRJ International. NRJ (ЕН ЕР ЖИ) е съкращение от френската дума "energie" (енержи). Точно във Франция, през 1981 година Jean-Paul Baudecroux създава първата радиостанция за млади по дух хора. Слоганът Hit Music Only – достига до милиони слушатели в 15 страни по целия свят. Радио ENERGY България e станция номер 1 за любимата музика от 90-те до днес. Всяка сутрин по Радио ENERGY слушателите могат да изберат с коя песен да започнат своя ден, в единственото в българския радиоефир сутрешно Request шоу – ENERGY Request - Ти избираш как да започне твоя ден! Радио ENERGY излъчи за първи път в България риалити играта „Изчезвам след 60 секунди“, за която спечели престижната награда за най-добра радиоигра на медийния фестивал в Албена – MediaMixx.

 

След дълги години липса на унифициран метод за анализ на радиопазара, миналата година конкурентните частни и национални радиовериги най-после представиха заедно обединено пилотно проучване, извършено от специализираната в радиоизследванията компания IPSOS. От миналото лято международната агенция за маркетингови изследвания следи регулярно радиоаудиторията на ежемесечен принцип, а миналата седмица - станаха ясни и резултатите от първите тримесечни проучвания за 2015 г.

Радио ENERGY е Номер 1 за градското население между 18 и 49 години, а времето, което слушателите прекарват на честотите му в страната, е с най-високи стойности. Така влиянието на Радио ENERGY върху таргет аудиторията е още по-голямо. Радио 1 продължава да бъде абсолютен лидер сред музикалните радиа за работещите и добре образовани хора над 30 години в градовете с население над 50 000 – най-апетитната за рекламодателите таргет група. БГ Радио, водеща радиостанция като обхват и аудитория, вече достига до повече от 100 000 души на ден, на възраст между 35 и 55 години, живеещи в големите български градове.

Унифицираната и регулярна методика за измерване на рейтинга, предоставена от IPSOS в България, стабилизира и увеличава значително доверието на рекламодателите в радиотo като цяло. Стандартизираното измерване на радиопазара помага за по-конкретно таргетиране и по-голяма ефективност на радио кампаниите според клиентските нужди и е разумен аргумент за повече инвестиции в радио реклама.