
За трета поредна година JTI България реализира кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“, с която призовава потребителите на тютюневи изделия да изхвърлят правилно филтрите от тютюневи продукти. Основното послание остава непроменено – отпадъците трябва да бъдат поставяни там, където им е мястото: в кошчетата.
След успешните летни и зимни послания през 2024 г., кампанията се подновява и през 2025 г., с нова вълна в радиоефира и дигиталните канали. Основен фокус са често срещани ситуации от ежедневието – изхвърлени филтри на улицата, в парка, на плажа или през прозореца на автомобил – с цел да се насочи общественото внимание към нуждата от промяна в потребителските навици.
„Промяната в отношението към отпадъците е процес, който лесно може да се превърне в добър навик. Ние просто напомняме, че всяко действие има значение.“ , сподели Димитър Найденов, мениджър „Корпоративни въпроси“ в JTI България.
Кампанията се реализира в изпълнение на чл. 23 от Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда. С нея JTI България затвърждава дългосрочния си ангажимент към устойчивото развитие и опазването на околната среда.